Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2008 22:28 - Ако ти говориш на ангелите - това е молитва, ако ангелите ти говорят - това е шизофрения
Автор: phreedom Категория: Лични дневници   
Прочетен: 757 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.11.2008 22:29


Ако ти говориш на ангелите - това е молитва,
ако ангелите ти говорят - това е шизофрения.

Преди два дни гледам блога си в wordpress и виждам постинг (последния), който аз НЕ съм писал. Как е възможно? И това, което пише е насочено лично към мен (дори има побликувана моя снимка) и стилът на писане е учудващо близък до стила на говорене на едно бивше гадже, което зарязах. Тя много страда. Не се гордея с това, но въпроса е друг. Откъде има паролата?
Трябваше да превъртя лентата назад. Преди да се разделим тя ми беше на гости и когато се прибрах от работа установих, че е "подреждала"  , т.е. беше преровила ВСИЧКО - от книгите до бельото. Това което също установих с огорчение (и раздразнение) е, че е ровила в компютъра ми (беше забравила хисторито на Firefox отворено). Браузъра пази всичките ми пароли автоматично... И това се случи преди година..
Една година някои е имал достъп до всичко.
Това е лична информация. Лична с главно Л. Много съм изненадан (неприятно) от безскрупулността на някои хора.
Дадох една седмица време за да си признае, но едва ли...

Все пак има още две възможности. Някой да е хакнал wordpress. Малко вероятно. И после да ми е оставил съобщение с любовна насоченост. Къде са тези романтични хакерки? Не....

И другата възможност е аз да имам раздвоение на личността или по-скоро да страдам от някаква форма на виртуален нарцисизъм (и да си пращам сам на себе си love messages).

п.с. Не давам линкове към блоговете защото искам да остана анонимен поне тук.



Тагове:   молитва,   шизофрения,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: phreedom
Категория: Лични дневници
Прочетен: 10659
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 31
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930